Followers

Friday, August 16, 2013

Dapat 'kaki'

Selamat Hari raya Aidilfitri untuk semua! Raya kali ni sebenarnya sedih sangat sebab first time tak beraya dengan ayah tersayang. Huhuhu, rindu sangat. Kat rumah menangis, kat kubur pon menangis. Lagipon I memang rapat dengan ayah I tu, so jangan lah tanya kenapa air mata ni laju je mengalir. Kadang-kadang terasa macam dia ada je lagi bersama kami, huhuhuhuhu. Bayangkan lah, sebagai anak bongsu dan manja, pada umur 15tahun, ayah I masih mampu dukung anak dia yang seorang ni. Rindu kenangan dulu, kenangan terindah. Huhu.

Nasib baiklah ada Aisha Amani, pengubat kerinduan. Telatah dia mencuit hati, lebih-lebih lagi bila raya kali ini Amani dah dapat kaki! Yeayyyyy!!! Genap 11 bulan pada 29 Ramadhan hari tu, Amani dah berjaya berjalan terkedek-kedek. Sebelum ni memang dah dapat 7-8 tapak, tapi bila terjatuh, dia terus merangkak. Tapi kali ni, dia akan bangun dan berjalan balik. Dua tiga hari selepas tu, dia mula manapak laju. Makin tegap. Dah tak jatuh dah. Hehehe. I am a happy mom of course. Bangga tau!

Ramai yang kata dengan badan Amani yang bambam tu, dia akan lambat berjalan. Tapi tekaan itu dapat disangkal. Amani sangat kuat okey! Dengan berat 10kg, genap 11 bulan dah berjalan, mungkin ini penangan susu ibu mungkin? Hewhew.

So jom layan gambar Amani bak sekeping dua! Bukti kakton tengah terkedek-kedek.

Selamat hari raya Aidilfitri dari kami sekeluarga!

Amani masam sebab tengah kusyuk tengok budak main bunga api. 
Abaikan pipi i yang makin tembam tu, hahaha.

3 comments:

n0rraslida alias said...

: intan, sbrla yunk, sedekah alfatihah byk2 beb. life must go on! by da way u ader amani yg comey!!!!! intan pinjam jap beb! ;) selamat hari raye intan!

mama ila said...

comelnya baby..baru dapat kaki yer..hehe

salam kenal..ila follow sini yer =)

nurul harnani said...

Tolong peluk cium 'kak ton aka amani' utk nanie. hehe suke tengok keletah die :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...