Followers

Friday, December 23, 2011

I miss them so much: bbf USM

 
Thanks for the all warm wishes!

Photo by Nazrin

All of them, finally cukup semua!
Photo by Naser

Minggu ni nak gi Penang, mengimbau kenangan USM dulu. 
Nak shortlisted makanan wajib makan:

mee udang
nasi ketam
char kuey tiaw
seafood
breakfast taman tun saadon (roti jala & sandwich)
nasi kandar
laksa tanjung bungah
cendol Phua Chu Kang
rojak buah

Nak lepak gurney, nak gi street bazaar feringghi, nak jalan2 naik feri, nak para-sailing. Oh rindunya!

Last but not lease, your truly and husband
Photo by Nazrin

7 comments:

Anonymous said...

assalam..

Moga kak intan dan suami bahagia hngga ke akhirnya.

Nak tanya sikit?Nasi ketam dengan mee udang tu biasanya dekat mana yg sedap.Sebab tak tau mana yg sedap kat penang.

||kiena|| said...

ah! intan!!!! jahat tau,.. akak ngidam nak pi penang lagi,.. tp kene tunggu budget next year :P yang penting setahun mesti ade skali pi penang. ouh miss USM besties too! *nangis*

anies muy hermosa said...

hye dear...

just nak inform...klu nak naik feri better think twice coz 1 rem feri skang tgh rosak...so agak lambat ler nak dpt naik feri...

Honey Sakura @ eiMyLiciOus said...

bekfas kat tmn tun saadon mmg da bomb kan??? alwiz bekfas kat sana kalo kena wat keje kat induk usm tu...huhuhu

Anna said...

nasik ketam & mee udang of cos la Pak Su the best..hihi

LisaLisut said...

Ala intan.i tatau u dr usm. If i tau i refer dgn u b4 g penang aritu,tp sllnye mesti xsempt nk cover whole eating places kt penang.sbb xpandai jln sgt kt sne.tskkk.

Fieda said...

saya pun suka bf kat taman tun sardon, mee wantan atau pun hokkien mee....:)+ sandwich....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...