Followers

Friday, November 18, 2011

Sleeping at office

....... ........ ........  is NOT COOL at all.

I need more hours in a day! 40hours perhaps. (I wish I have) Huhuhuhu, it looks so pathetic when it happened. Stressed! Malu dengan dengan diri sendiri, uhuk.

I am fatigue. 

And husband, please be generous, (terima kasih tolong jemur kain, basuh kain dan masak sekali sekala). 
I love u even more! TQ for being understanding, hugssss.

p/s: Jangan marah rumah sepah-sepah dengan fabric flower okay! Tak sempat nak kemaskan~

Kepada mereka yang masih email dan bertanya pasal HB, dengan rendah dirinya i bagitahu tempahan dah close tau, lama dulu. Sekarang pon tengah struggle siapkan order yang diambil sebelum my wedding tempohari (2 October).

Terima kasih di atas sokongan yang tidak terhingga. InsyaAllah ada kesempatan, kelebihan waktu; I akan open balik for order. Just give me time to take a break, will ya?


Your truly,
Intanorazam

3 comments:

Honey Sakura @ eiMyLiciOus said...

even tempahan da close...kalo nk minta tunjuk ajar dgn bertanya boley ke intan??? :)

ween said...

sis, how about u make a few hb that can suit most colors then put it up for rental? that way most b2b can have ur hb on their big day. just my 2 cents :)

Bushra Tajuddin said...

smpai tdo kat ofis?
okay, it's not cool at all!
it's @#$%^&*!

have a good rest dear.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...