Followers

Sunday, June 19, 2011

Hana's Big Day ( ii )

Remember this? 


I love everything about the wedding, simple but yet everything look so lovely.

the beautiful bride, Hana



More beautiful pictures, please click

6 comments:

LisaLisut said...

sgt cntik baju n pelamin dia....awwww..

K.I.N.A said...

kak hana, semua cantik ok! wah..meja semsas masih macam tu..haha..mengingatkan kenangan lama..adik juniormu ini akan ikut jejak pasangan 1 sekolah juga..hehe..

intan pun pakai henna tu..cantik la! nak pakai juga bila dah tau tak haram..:)

Q said...

saya pon suka!!!simple tapi menyerlah sangat!

intan said...

lisa: memang cantik pon, pemilihan warna dia terbaik!

kina: cantik kan? btw tu bukan kt semsas, tu kat bukit rangin.. sek hubby hana.

intan pon pakai henna, package include pengantin dan pengapit.. dan henna tu memang kemas gile, suke-suke!

q: sangatlah setuju!

~ NANA ~ said...

ni bkn baju aleng tohara yg buat ke? hihi

Wani Razali said...

pengantin pompuan comel!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...