Followers

Tuesday, August 10, 2010

KOREA oh KOREA

ke hadapan Seoul, Korea,..
              hai disana? diharap sihat hendaknya. saya ingin melawat kamu tahun depan. diharap keadaan kamu sangat baik dan sentosa. luangkanlah masamu. lengkapkanlah dirimu dengan bunga-bunga sonata yang lebat dan mengembang kerana saya amat mengharapkan musim bunga yang indah. diharap juga agar suhu yang menyejukkan agar saya sentiasa selesa menerokaimu. hidangkan lah saya dengan makanan-makanan yang enak, tempat tidur yang selesa, agar saya akan menjadikan percutian ini sesuatu yang indah untuk dikenang.
Seoul, saya sudah tidak sabar. nantikan kedatangan saya okay. 4-8 March 2011. hooyeeeeaaahh~
                                                                                                                                                                                      intan

*last holiday trip saya adalah kuching on Oct 2009. 2010 kononnya xmau holiday sebab nak saving tapi tergoda dgn promo airasia, kenapalah awak murah oi! kalau naik kereta tu x consider holidaylah kan.

2 comments:

Tun Teja said...

wahh...nak ikot...sile amik gmbr byk2...jeles..

intan said...

jom la dear..belom terlambat lagi ni nk gi beli tiket.hikhik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...