Followers

Friday, December 9, 2011

49 Komen

Bila buat entry kontroversi macam ni, selalunya memang dapat perhatian ramai, hehehehehehe. Maafkan saya kerana cuba menarik perhatian  ‘murah’. Hehehehe, ampun!

Terima kasih kepada mereka yang membaca dan menyokong. Baru sehari di ‘post’ entry tersebut, dah ada 49 komen. Saya sangat terharu dengan setiap sokongan yang kalian berikan dan memberikan saya lebih semangat untuk maju ke depan dalam dunia blogging. 

Kalian adalah keluarga pada saya, jom hugggssss ramai-ramai!

Hari ini, mood saya lebih baik dan malas nak menggelabah lagi, memang lah mula-mula akan sentap, tapi dengan adanya yang Pencipta, insyaAllah Dia akan memberikan kita guide yang terbaik. Hidup berlandaskan agama memang selesa dan menyenangkan, insyaAllah.

Allah itu Maha Adil, ini dugaan saya. Ini hari saya. Mungkin esok lusa, kalian juga akan diduga, itu tandanya kita mendapat perhatian daripada-Nya. Tadah tangan dan bersyukur, ubat yang terbaik.

Yang penting senyum! Peace!

Nami Island Mac 2011: muka sangat pale, sangat sejuk masa ni -1c kot.

Malas nak menambahkan kontroversi, mari kita meningkatkan prestasi, jadi saya akan membuang entry tersebut. Bagi mereka yang sempat membaca, rezeki la tu, hahahahahahaha. Kepada yang belum, ala bukan ada apa-apa pon, hanya “Luahan Hati” Intan Norazam. Kehkehkeh!

Bye, Hugssss and Kisses.

15 comments:

Shayra said...

hehe. chill kak intan. kdg2 it's good to express feeling kita kt blog. kdg2 lega bila ramai org bg kata2 smgt.. peace! :)

hazlynda kushairi said...

Chill and rilex. Buat apa yang boleh menggembirakan hati kita. trust me, bila u dah sibuk dgn apa yang u buat, malas nak ambil tahu hal sekeliling. Even blog Lynda pun dah terabai ;)

Unknown said...

yeyyy! kak intan seorang yg tabah!

haya said...

sempat baca. yeayyy!!! (bkn hepi sbb u susah hati. sbb at least i tahu yg u ni normal people. i slalu bayangkn yg hidup xdak masalah. huuhu)
ikhlas,
peminat u. lalalaalala~~

adventure mama said...

hehe..nami island..ramai tak org mase u pg..heheh masa i pg hari tu ramai glerrr ok.hehe

#iwrite said...

senyum! Peace!

Nana Syazana said...

nice!! hehe. btw i pun pergi korea lbh kurang time dgn intan. end of february :) mmg sejuk dan putih mata memandang salji everywhr!! hehe..

Shahyd Nadya said...

aik..buang dah...hehee, chill aite..biasalah, they will talk...and we dont have the energy utk tutup semua mulut org nih..but wuteva it is..jus be true to urself..and i think its good enough for u to share ur experience with the world..not everyone can do dat!! ^_^

Nursaila Norman said...

yeahh! mcm ni akak intan! love you :)

Hanis said...

oh, sy la yg tak smpt bc tu.. hehehe..
so, tak tau nk komen ape.. blh gitu? hehehe

FY said...

hidup mesti terus..smile always Intan

Fieda said...

okay...bagus la ada semangat macam ni kan...moga Intan terus happy macam ni selalu...:)

fazlien said...

hahah..nsb sy adalah antara org bertuah yang sempat bc entry luahan hati..=D

Cik Nasha Nadya said...

kita kan tak mampu puaskan hati semua orang..

apa2 pun awak dh selamat bergelar seorang isteri pun. Tahniah! :)

^_^v

cikpia said...

tak sempat baca. blurrrr... he he

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...